onsdag 15. mai 2013

Ble litt pai her i kveld

Da er neste forsøk på "når vi koser oss" ferdig og det ble utrolig godt.

Tok:
75 gr melange blå margarin (uten melk)
1 dl fruktsukker

Blandet det godt sammen med fingrene.

Så blandet jeg i:
2 dl med grønn jytte/ Semper mix
Bruker olje istedet for melange blir den lysere.


Fant frem gladpack og tupperware kjevla og kjevlet ut den klissete deigen i en paiform. Satte den inn i ovnen på 200 grader og lot den stå i 10 min.



Tok den ut og lot den avkjøle seg litt.


Fant frem potetmel, fruktsukker og vaniljepulver.


Strødde over vaniljepulveret.


Så fruktsukkeret.


Og så potetmelet, dette gjør at væsken fra bærene stviner litt.


Bærene kjøper jeg på Bunnpris.


Har oppi en god slump.


Da var bærene på plass. Så satte jeg den i ovnen på 200 grader og lot den stå i 20 min. Tok den ut og lot den avkjøle seg.


Men den smakte UTROLIG godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar